Greek versionEnglish version
School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας
και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8
School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8

Προσωπικό Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Προσωπικό Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Κωνσταντινίδου Δέσποινα - Αλεξάνδρα

Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό - Τομέας Αμερικανικής Λογοτεχνίας και Πολιτισμού

307E | +30 2310 997431 | dconstaa@enl.auth.gr
Ώρες συνεργασίας:

Η Δέσποινα Αλεξάνδρα Κωνσταντινίδου είναι μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού του τομέα Αμερικανικής Λογοτεχνίας και Πολιτισμού του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από την ίδια σχολή, με θέμα την αλληλεπίδραση μεταξύ ψυχανάλυσης, υπερρεαλισμού, σημειωτικής και ψυχιατρικής στο έργο του Jacques Lacan και του Salvador Dali στη δεκαετία του 1930. Έχει εργαστεί ως προσκεκλημένη διδάσκουσα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ως Καθηγήτρια-Σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και έχει διδάξει διάφορα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα λογοτεχνίας και ερευνητικής μεθοδολογίας. Ως υπότροφος του Ιδρύματος Fulbright Greece το 2014 παρακολούθησε μαθήματα στο Πανεπιστήμιο του Illinois στην πόλη Urbana-Champaign των ΗΠΑ, όπου την επόμενη χρονιά δίδαξε, επίσης, ως προσκεκλημένη στο θερινό σεμινάριο “Bridging Cultures”. Τα ακαδημαϊκά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην ψυχαναλυτική θεωρία λογοτεχνίας, την ψυχιατρική, τη σημειωτική και την Aμερικανική λογοτεχνία και πολιτισμό από τον 19ο έως τον 21ο αιώνα.