School of English LOGO

The Phonetics Laboratory

School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

Greek Babbling

Greek Babbling

The aim of this research is to examine prelinguistic vocal patterns and their relation to later speech and language development. Previous research has shown that infants who babble late (after 10 to 12 months) have a greater number of developmental problems than infants who babble earlier. To this end, selected acoustic characteristics of babbling by infants at 10 months of age will be examined. A longitudinal design is adopted, several speech and language tests will be given to the same participants at 18 months of age, and at yearly intervals from 2 to 6 years of age.

Greek text follows

Η μελέτη έχει ως στόχο να γίνει μια εκτίμηση της ανάπτυξης του παιδιού ως προς γλωσσικούς δείκτες - συγκεκριμένα χαρακτηριστικών του βαβίσματος, δηλαδή των πρώτων φωνούλων του παιδιού όπως "μπα-μπα-μπα", "ντα-ντι" - στην ηλικία των 10 μηνών. Μέσω της εκτίμησης της ανάπτυξης του παιδιού επιτυγχάνεται η έγκαιρη ανίχνευση πιθανών γλωσσικών διαταραχών και δίνεται η δυνατότητα για πρώιμη παρέμβαση για τη βέλτιστη ανάπτυξή του. Η μελέτη εκπονείται από τα Εργαστήρια Γλωσσικής Ανάπτυξης και Φωνητικής του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας του ΑΠΘ από την Καθηγήτρια Κατερίνα Νικολαΐδου και την Μεταδιδάκτορα Μαρία Καλτσά. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο greek.babbling@gmail.com και στα τηλέφωνα 2310997460 και 2310997393.

Διαφύλαξη προσωπικών δεδομένων

Η ανωνυμία των παιδιών διαφυλάσσεται απόλυτα. Καμία πληροφορία για το παιδί σας δεν θα διατεθεί σε κανέναν και δεν απαιτείται να μας δώσετε το ονοματεπώνυμο του παιδιού σας για την συμμετοχή σας.

Οδηγίες για τον γονέα/κηδεμόνα

Για την συμμετοχή σας στη μελέτη: